Organizační informace
Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:
- účast na odborném programu
- certifikát o absolvování akce (e-verze)
- veškeré materiály včetně abstrakt přednášek s podrobným programem akce
- vstup na doprovodnou expozici firem
- občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky (pouze v případě prezenční akce)
- 21 % DPH
O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby.
Fakturu pro zaplacení poplatku a dalších služeb zasíláme na e-mail uvedený při registraci zhruba měsíc před konáním akce.
Další poplatky
- Oběd 25. 2. 2023: 340 Kč
- Doprovodný program 24. 2. 2023: 500 Kč (společná večeře v hotelové restauraci po skončení odborného programu)
Místo a datum konání

Clarion Congress Hotel Ostrava
24. – 25. 2. 2023
Adresa: Zkrácená 2703/84, 700 30 Ostrava
Web: www.clarioncongresshotelostrava.com
Telefon: +420 596 702 807
GPS: 49°48’11.637”N, 18°15’4.876”E
Další informace k místu konání
Doporučujeme využít placené parkovací plochy přímo v místě konání akce.
V případě zaplnění kapacity hotelového parkoviště lze využít další placené parkovací plochy v blízkosti místa konání kongresu, např. parkoviště u Městského stadionu, parkoviště C u Ostravar Arény, u Nádraží Vítkovice apod.
Stravování
Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.
Oběd 25. 2. 2023 není v ceně registračního poplatku. Účastníci si jej mohou objednat při registraci. Nebude-li oběd objednán dopředu, nejsme schopni garantovat jeho zajištění.
Sobota 25. 2. 2023 (340 Kč)
Výběr polévky a hlavního chodu v místě konání.
Polévka:
- Hráškový krém s krutony
Hlavní chod:
- Bramborové noky se špenátem a smetanovou omáčkou, strouhaný sýr
- ¼ pečené kachny na tymiánu, červené zelí, bramborové knedlíky s cibulkou
- Medailónky z kuřecích prsou na bylinkách, petrželové brambory, zeleninový salát
Ubytování
Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování. Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na adresu registrace@solen.cz, a to nejpozději do 1. 2. 2023, kdy bude příjem objednávek ubytování uzavřen. Pokud nebude ubytování uhrazeno 14 dní před konáním akce, rezervace bude zrušena. V případě hromadného přihlášení, prosím, kontaktujte prosím paní Elišku Pančochovou, a to na e-mail pancochova@solen.cz.
Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!
Zrušení a změny ubytování
Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (registrace@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.
V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.
- Storno rezervace dříve než 61 dní před akcí je bez poplatku.
- Storno rezervace 60 až 31 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny pobytu.
- Storno rezervace 30 až 16 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 75% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 15 dny před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
- Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
- V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.
Poptávka musí obsahovat
- název hotelu
- termín ubytování
- počet nocí
- typ pokoje
- příjmení případné další osoby na pokoji
- fakturační údaje pokud se liší od fakturačních údajů registrace
- fakturační údaje druhé osoby na pokoji
Další tipy na ubytování:
- Quality Hotel Ostrava City: www.qualityhotelostravacity.com
- Hotel Veronika Ostrava: www.hotelveronika.cz
- Hotel Puls: www.arena-vitkovice.cz/cs/hotel-puls
- Imperial Hotel Ostrava: www.imperialhotelostrava.com
- Best Western Hotel Vista Ostrava: www.hotelvista.cz